Direktlänk till inlägg 10 december 2012

Hej!

Av maja enström jennifer larsson - 10 december 2012 19:13

asså jag vet att det ser tråkigt ut på vår blogg nu men jag har ingen mobil och har gamla bilder på datan så jag kan inte lägga ut  bilder tyvärr...  men ska fixa det på något sätt! idag har det varit en helt vanlig måndag.vaknat,ätit frukost,gått i skolan och varit hemma...kul jag vet   jag har lust att ut och springa men det är nog kallt...så jag gör inte de   Men jag tror jag ska rensa garderoben lite...inte likt mig jag vet   sen hade jag tänkt att gå och duscha och kanske plugga lite   känner att det kanske är lite tråkigt här på bloggen så ni får gärna ge förslag på vad vi ska skriva mer eller mindre om! skulle uppskattas    det är ju ni som läser liksom...Men kommentera gärna Kram M

 
 
Ingen bild

moster

10 december 2012 20:12

Puss från moster!

maja enström jennifer larsson

10 december 2012 20:20

Puss!

 
Ingen bild

anonym

10 december 2012 20:55

Vem ska du ge kläderna till dom du inte kan ha alltså? :D

maja enström jennifer larsson

10 december 2012 21:14

Ehm...vet inte riktigt hur jag ska göra :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Det blev fel den heter www.nattstad.se/jennaslife

Hej nu har jag startat en egen blogg den heter www.nattstad.se/jennaslife Ni moste kolla och följa den :) ...

hej jag och jenna ska starta en egen blogg! min heter https://blogg.improve.se/majaenstrom/ kolla där istället!  ...

Av maja enström jennifer larsson - 31 december 2012 20:01


hej alla! ja nu är det snart 2013...yey   idag klockan tre, kom mina kusiner och moster och hennes man.innan det så har jag inte gjort något alls   försökt att komma på ett nyårslöfte....men vet inte vad jag ska ha för något   äter ju inte godis så j...

Presentation


Hej alla läsare! Vi är två tjejer på 13 år som bor på Gotland :) vi kommer skriva vad vi gör på dagarna ungefär :) kram M&J

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards