Alla inlägg under november 2012

Av maja enström jennifer larsson - 30 november 2012 20:30

Nu har jag kommit hem och nu är jag och Woodi (min hund) ute och bussar och jag har gjort en snölykta :)
Woodi har fått set snö för fösta gången i dag så han tyckte det var jätte roligt men nu ska jag se på tv och myssa kram J <3

Av maja enström jennifer larsson - 30 november 2012 20:23

Hej :) idag slöt vi tidigt :) skönt...just nu är vi hos mina kusiner...vi har ätit mat här och nu myser vi till X-factor ;) va härligt med snö! Har längtat så till att det ska börja snöa :) snön kom perfekt till 1 advent ju <3 men ska jag fortsätta att se på X-factor så Kram M :)

Av maja enström jennifer larsson - 30 november 2012 16:48

Hej nu sitter jag i bilen och är på väg ut till min farfar :) och det är lite snö på vägen ;) vad mysigt!! Men idag slutade vi 12:50 :) sen har jag inte gjort då mycket, jag tänkte skriva lite senare kram J <3

Av maja enström jennifer larsson - 29 november 2012 18:03

Hej   idag har jag inte gjort något förutom att gått i skaolan som vanligt   har inget att skriva...hehe   så det blir ett väldig tråkigt inlägg av mig idag   Kram M 

Av maja enström jennifer larsson - 28 november 2012 19:56

Hej alla! Idag har vi haft Labbprov    man skulle se om en isbit i vatten smälte fortare än på ett fat eller nåt   Men de gick bra tror jag    Efter skolan gick jag och Jenna hem till mig och bakade lussebullar   dom blev jätte goda...Klockan halv sju var det en musikal på terranova som min kusin var med i,den åkte vi och såg   alla var jätte söta på scenen...nu ska jag hoppa in och duscha sen se på tv   Jag kommer inte kunna ta in några bilder på två veckor typ, för min mobil är ju sönder så....  Men får sätta in många sen bara för de    aja vi hörs Kram M 

Av maja enström jennifer larsson - 27 november 2012 20:23

Idag hade vi simtest i skolan...de var jobbigt   hahah...efter skolan cyklade jag hem,när jag var hemma var jag jätte blöt.  så jag gjorde varm chocklad och åt bulle   sen åkte jag och mamma in till stan och köpte julklappar...det känns som sommarlovet tog slut igår nästan   men jaja...nu sitter jag i myskläder och tränar engelskaglosor   imorgon går vi till halv fyra....vet inte hur jag ska orka gå så länge   men nu ska jag ner och se på tv så hejdå Kram M   

Av maja enström jennifer larsson - 27 november 2012 18:58

Hej! :) Idag va vi och simmade med klassen och det gick bra :) sen gick vi i skolan dom sista timmarna som va kvar :) "det va typ 2 timmar kvar" ;) men nu sitter jag i soffan och väntar på mat men jag har också fått nya saker! :) jag är nöjda med dom ;) kram J <3

Av maja enström jennifer larsson - 26 november 2012 22:56

Hej... Nu sitter jag och ser på tv men jag ska gå och fixsa mig för att sova ;) men imorgon ska vi ha Simtest så jag har packat ihop lite saker till imorgon men Godnatt och sov gott kram J <3

Presentation


Hej alla läsare! Vi är två tjejer på 13 år som bor på Gotland :) vi kommer skriva vad vi gör på dagarna ungefär :) kram M&J

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards