Alla inlägg den 11 december 2012

Av maja enström jennifer larsson - 11 december 2012 22:06

Hej jag har inte skrivit på länge men nu ska jag börja skriva mer men idag var jag med Maja och vi pratade och sen gick vi ut lite men nu sitter jag och fikar med mamma pappa och syrran :) imorgon ska jag va med Maja sen ska jag hjälpa mamma att julstäda :) gidmatt och karm J <3

Av maja enström jennifer larsson - 11 december 2012 21:37

Jag och jenna gick till backen och åkte pulka     haha...De var grymt kul     fast de blev väldigt kallt efter ett tag men vi hade iallafall kul       när jag kom hem så tog jag te och saffransskorpor   Gud det har snöat jätte mycket idag...vi kommer ju snöa in snart,om det fortsätter    nej men....just nu sitter jag och kollar på julklappar    vill ha jätte mycket....ajaj men Kram M   

Av maja enström jennifer larsson - 11 december 2012 15:08

Hej alla! Idag var vi ju i ishallen med klassen   sen hade vi två lektioner+lunch kvar...vi slöt vid halv två idag   Vi gick hem till mig i snöstörm typ....de har snöat nästan hela dagen   igentligen skulle vi gå till stan och handlat julklappar, men det snöa för mycket....så vi tror att vi går på fredag istället   Men nu är vi lite barnvakter för min lillebror...sen vet vi inte vad vi ska göra   Kram från oss båda     

Av maja enström jennifer larsson - 11 december 2012 09:15

Lussebullsmys med bästa! Snart bär det av till ishallen Kram M&J :)

Av maja enström jennifer larsson - 11 december 2012 07:40

Nu sitter Jag i soffan med Smilla och ska snart börja gå till skolan :) hoppas ni får en bra tisdag alla Kram M

Presentation


Hej alla läsare! Vi är två tjejer på 13 år som bor på Gotland :) vi kommer skriva vad vi gör på dagarna ungefär :) kram M&J

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards