Direktlänk till inlägg 27 december 2012

Shoppat

Av maja enström jennifer larsson - 27 december 2012 16:05

Hej idag var jag och mamma på stan och shoppade lite granna    jag handlade två tröjor,ett par byxor och lite mera....efter stan åkte vi och handlade på maxi   ikväll ska jag åka ut med pappa och plocka lite varor i affären sen åka hem till mamma och mysa väl   just nu är min kusin ebba här...ja det är väl min torsdag men jag uppdaterar för hoppningsvis mer ikväll!    hejdå så länge Kram M  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Det blev fel den heter www.nattstad.se/jennaslife

Hej nu har jag startat en egen blogg den heter www.nattstad.se/jennaslife Ni moste kolla och följa den :) ...

hej jag och jenna ska starta en egen blogg! min heter https://blogg.improve.se/majaenstrom/ kolla där istället!  ...

Av maja enström jennifer larsson - 31 december 2012 20:01


hej alla! ja nu är det snart 2013...yey   idag klockan tre, kom mina kusiner och moster och hennes man.innan det så har jag inte gjort något alls   försökt att komma på ett nyårslöfte....men vet inte vad jag ska ha för något   äter ju inte godis så j...

Presentation


Hej alla läsare! Vi är två tjejer på 13 år som bor på Gotland :) vi kommer skriva vad vi gör på dagarna ungefär :) kram M&J

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards