Alla inlägg den 19 december 2012

Av maja enström jennifer larsson - 19 december 2012 23:34

Hej idag gick vi till 3 och Bååth dåg en film sen Maja sa ;) men efter skolan städade jag mitt rum :/ när jag var klar färjade mamma mitt hår och jag blev nöjd :) fast det blev inte sån stor skillnad lite mörare bara :) och det åkte vi till min gudmor och hennes familj och fikade :) sen när jag kom hem såg jag det sista avsnittet av mordet i Sandhamn :) det var gätte bra :) Godnatt ock kram J <3

Av maja enström jennifer larsson - 19 december 2012 21:38

Sitter och ser på film som jag inte vet vad den heter...?! Men den är iallafall konstig ;) ska nog gå upp och lägga mig eller något! :) godnatt kram M

Av maja enström jennifer larsson - 19 december 2012 19:33

Idag i skolan har vi sett film på alla lektioner!   efter lunch så hade vi film med alla sjuor....vi såg om nätmobbning,asså fy va jag blir irriterad på sånt här   men ajaj....sen hade vi ungefär en timmes lektion kvar,men jag hade jätte ont i bilhålorna så såg suddigt och kunde inte konsentrera mig....så jag gick hem. Hemma låg jag och vilade...har fortfarande ont men det är bättre..det kunde vart för jag bara har sett på film hela dagen men iallafall   Kommer till skolan imorgon iallafall...sista dagen imorgon! som ni märker så räknar jag inte med fredag för att vi ska bara gå till kyrkan och få våra betyg sen slutar vi   


just nu sitter jag med smilla i famnen och ska nog gå och duscha och bara sitta nere och se på film      men hejdå alla läsare Kram M   

Av maja enström jennifer larsson - 19 december 2012 07:56

Hej :) idag är det onsdag och vi har bara 3 dagar kavar i skolan :) men nu är jag i skolan och väntar på dom andra :) och sen ska vi ha svenska, vi ska nog se på film då :) skriver lite senare vad jag har gort idag kram J <3

Av maja enström jennifer larsson - 19 december 2012 07:33

Ska nu börja gå till skolan :) en dag + fredag kvar....men på fredag ska vi bara gå i kyrka sen gå hem :)

Presentation


Hej alla läsare! Vi är två tjejer på 13 år som bor på Gotland :) vi kommer skriva vad vi gör på dagarna ungefär :) kram M&J

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards