Alla inlägg den 17 december 2012

Av maja enström jennifer larsson - 17 december 2012 22:07

Asså jag skriver ett litet "åsiktsinlägg" här ;)

För det första pepparkakor bort från luciatåget? Ehm hur sakran tänkte ni där sverige? Jag tycker det är hur löjligt som helst....asså det är mer rasistiskt att ta bort dom ur luciatåget! Och de Andra: och dockan i Kalles jul.....varför får inte den va med? Bara för den är svart? Försör inte Kalles jul för alla barn...tredje:Vi får väl snart inte leka "svarta man" heller... Fjärde: Dom ska tydligen ta bort på en del övergångsskyltar svarta gubbar också....dom där blå med svart gubbe! Blir så irriterad....

Ajaj jag tycker iallafall ni borde skämmas rejält! Förut var man stolt svenska liksom....känner inte samma nu.

Här gjorde jag ett litet "åsiktsinlägg". Tack och hej! M

Av maja enström jennifer larsson - 17 december 2012 18:57

Idag har vi haft en väldigt chill dag i skolan   såg film på tre lektioner....Hade matte prov idag med,som jag tror det gick ganska hyfsat   på so så satte brandlarmet igång..fast det var bara träning! kan ju knappt  tänka på något annat än att det är jullov om tre dagar !! får snart börja räkna ner till sommarlov     men efter skolan var jag barn vakt åt alfons i ungefär en timme....sen lagade jag mat,det blev pitabröd och kinesiskköttfärs eller nått    just nu ska jag väl bara lyssna på musik och ta det lungt   Men kram från M 

:D

Av maja enström jennifer larsson - 17 december 2012 07:01

Godmorgon bloggen! Sitter nu och äter frukost....nu är det bara fyra tidigamorgonar till,sen jullov :) sååå himla skönt <3

Presentation


Hej alla läsare! Vi är två tjejer på 13 år som bor på Gotland :) vi kommer skriva vad vi gör på dagarna ungefär :) kram M&J

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards